sobota, 26 kwietnia 2014

Farbkowe podejście #1

Może szału nie ma, i takiego "wow" ale mi się efekt (prawie) końcowy podoba:) Zostało mi je tylko podłożyć.

Potrzebujemy:

1. Faza 1

  • wybielacz
  • rękawiczki
  • miska
  • spodnie
czyli tu wszystko jak zawsze

2. Farbowanie
  • barwniki (u mnie to różowy i niebieski z "Biel i kolor")
  • jakiś spryskiwacz
Tu wena twórcza jak się patrzy:) po prostu "psikamy" na spodnie. Ja zaczęłam od koloru różowego... co prawda miało to trochę inaczej wyglądać bo miało być więcej niebieskiego...ale wyszło jak wyszło.
Barwniki rozrobiłam w plastykowych pudełeczkach, ale szybko woda stygła więc rozrabiałam od razu w "spryskiwaczu". 

3. Malowanka

  • farby do malowania po tkaninie
  • pędzelek
  • pomysł
Ja wzór jako tako narysowałam sobie ołówkiem, później zostaje tylko zrobić kontury i "lecieć" według pomysłu :)

Róża miała być u mnie w kolorze, ale doszłam do wniosku, że tak też wygląda dobrze.

Dziś dużo zdjęć 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz