wtorek, 19 lipca 2011

Pimp my T-Shirt czyli moje bluzkowe D.I.Y


Kolejny zrealizowany projekt…. Mogę się czuć dumna, bo ta bluzka długo na mnie czekała, aż w końcu zmusiłam się do wzięcia za nią. Kupiłam ją jakiś czas temu na ciuchach za 2zł i tak leżała czekając na swoje 5minut. Była jakaś taka duuuża i szeroka i dziwnie uszyta, ale coś z niej wyszło. Na kokardę na plecach poświęciłam swoją inna bluzkę, którą i tak w sumie miałam wyrzucić. Pokombinowałam troszkę, poślęczałam nad maszyną i oto efekty:
Before

After

Zwężona i zmieniona prezentuje się od razu inaczej;) Chociaż długo myślałam nad tym czy umieszczać kokardę na plecach czy nie…. ostatecznie pokusa wszycia jej była większa i efekty widać powyżej ;D

Co myślicie?

2 komentarze:

  1. Super pomysły na DIY :) Z niecierpliwością czekam na następną notkę :)A kokardka wyszła rewelacyjnie ^^

    OdpowiedzUsuń