czwartek, 1 września 2011

D.I.Y hairband

 Czas na zapowiedzianą notkę z instrukcją własnoręcznego zrobienia opaski na włosy. Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Jeśli nie to piszcie, postaram się jak najjaśniej wyjaśnić:)

Zaznaczam, żeby nie sugerować się długością sznurka na zdjęciach bo to tylko dla pokazania. W rzeczywistości te kawałki powinny być o wieeeele dłuższe.



Nitka prowadząca musi być dłuższa od pozostałych



Ja swoją opaskę farbowałam przed wszyciem gumki w herbacie granulowanej. Sznurek do żaluzji jest tak sztuczny, że się zdziwiłam, że jakikolwiek kolor złapał.

Efekt:

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tą opaską.. w ogóle bardzo mi się podoba Twój blog. Dużo można się z niego dowiedzieć..
    Powodzenia Mary

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;) Ciesze się, że się podoba.

    OdpowiedzUsuń