czwartek, 23 lutego 2012

Mania pocztówkowa + pogoda



U Was też taka „piękna” pogoda? U mnie od rana padało później zrobił sobie deszcz przerwę, ale zaczęło straszliwie wiać… następnie zaświeciło ślicznie słoneczko i teraz znowu Zaczęło coś padać i jest szaro buro i ponuro:/ Przez tą pogodę zaczęło zalewać mi piwnice!!!! Co chwile muszę biegać wodę wybierać i do tego mam takie jezioro przed domem na chodniku, że bez łódki/kajaka lub czegoś pływającego ani rusz. Stwierdzam, że po dzisiejszym dniu powinnam mieć bicepsy jak „Hardkorowy Koks” ;)
No, ale pomimo tego, że mam dzień pełen wrażeń znalazłam czas na tworzenie.
I tu rodzi się moje pytanie, co myślicie o takich pocztówkach i czy byłby ktoś chętny do zakupienia takiego egzemplarza? Zaznaczam, że są to wstępne wzory.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.




PS. Zanim skończyłam pisać tą notkę przestało padać. Zdecydowana pogoda jak nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz