środa, 29 lutego 2012

Moja torebka na lato. D.I.Y


Ze względu na to, że strasznie podobała mi się torebka z Avonu postanowiłam uszyć sobie coś podobnego. Plan początkowy był taki by zrobić jak najbardziej zbliżoną wersję tejże torebeczki, ale szkoda mi było niszczyć zamek, więc plan się zmienił. Drugim zamiarem było zrobienie jej granatowej z dodatkiem różowej koronki tak jak na zdjęciu poniżej, ale po długim namyśle doszłam do wniosku, że nie bardzo mi to pasuje.
W końcu przyszła do mnie genialna myśl, że czas na wybielacz. Powiązałam kawałki wycięte na torebkę gumkami recepturkami, ale tylko w niektórych miejscach i zalałam wybielaczem. Myślałam, że przy takich małych kawałkach wybielanie pójdzie szybciej, ale się myliłam. Po pewnym czasie gumki zdjęłam a materiał dalej zażywał tej kąpieli.
Zdziwił mnie fakt, że jeans się wybielił na żółto. Z granatowego kawałka zrobił się zielono żółty. W sumie w takich kolorach będzie to torebeczka idealna na lato, jeszcze tylko muszę doczepić jej paseczek na ramię. Jest dość mała, ale nie noszę tyle rzeczy by nosić ze sobą worek. Jej wymiary to: 16cmx22cm

Co myślicie? Piszcie w komentarzach.




2 komentarze: