sobota, 5 marca 2011

Torebka D.I.Y 

Dziś pokażę Wam torebkę, którą wykonałam sama. W sumie "świeża bułeczka" bo niedawno ją skończyłam. Wymaga kilku poprawek i dodania jakiegoś zapięcia do klapki, żeby trzymała się w miejscu.      
Zagłębiając się w szczegóły to wykonałam ją ze swoich starych jeansów, spódnicy, podszewki od tej spódnicy, a do tego pozbawiłam mojego paska kilku ćwieków. Przydał się też skórzany pasek, na którym połamałam igłę. No, ale dzięki temu mam pasek na ramię, który mimo wszystko zamierzam wymienić, gdy tylko znajdę lepsze zastępstwo. Torebeczka wyszła taka śmieszna, ale na ciepłe dni, przyda się trochę koloru. Głównie do wykonania jej natchnęła mnie ta torebka. Marzenie.... no, ale mam swoją wersję. Któregoś pięknego dnia, może zrobię podejście drugie do wykonania takiej torby tylko bardziej zbliżonej wizualnie:)
To teraz moja wersja....
Co myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz