piątek, 27 maja 2011

Słuchawki ZUMREED ZHP-005 Color

Dziś mini recenzja słuchawek ZUMREED ZHP-005 Color.

(Ta notka powstała ze względu na to, że przed zakupem szukałam opinii, recenzji, ale jakoś nic nie znalazłam, postanowiłam zatem napisać co nieco sama o tych słuchawkach)





Kupowałam w ciemno nie znając się na parametrach, kierując się w sumie jedynie wyglądem i kolorem (z czego doczytałam się później, że został tylko kolor zielony tego modelu).
Pomimo, że szczerze mówiąc nie cierpię zielonego postanowiłam je kupić. Dopiero po kupnie postanowiłam poszukać innych zdjęć tychże zielonych słuchawek. I jakie było moje zaskoczenie gdy okazało się, że według innych zdjęć ten zielony to neonowy zielony a nie jakiś wyblakły zielony, który prezentował zakupione przeze mnie słuchawki. Bardzo mi się spodobał ten neonowy więc moja radość z zakupionych słuchawek zwiększała się wprost proporcjonalnie do obejrzanych zdjęć. Czekałam z niecierpliwością na paczuszkę, aż w końcu nadszedł ten piękny dzień. Po otwarciu pierwsza reakcja „aleeee fajne”….ale znowu kolor nie jest ani neonowy ani wyblakły… jest coś pomiędzy. Z pudełka nie da się wyczytać nic, chyba, że ktoś umie chiński. Wykonanie całkiem nieźle, w moich znalazłam póki co dwa mankamenty w wyglądzie, a mianowicie: jakby pęknięcie przy kabelku w słuchawce
i ten kabelek jest jakoś dziwnie wsadzony….ale może ja już się czepiam;)
Musze przyznać, że są całkiem leciutkie, poduszki mają miękkie i całkiem wygodne.
No, ale koniec o wyglądzie czas napisać coś o muzyce!
 
Parametry tych słuchawek to:

Przetwornik: 40 mm
Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz
Impedancja: 32 Ohm
Czułość: 104 db
Maksymalna moc wejściowa: 40 mW
Złącze: 3.5 mm



Mi te dane nic nie mówią, bo się nie znam…jedynie co zrobiłam to porównałam je do parametrów słuchawek siostry…. I według tego moim zdaniem dają radę.

Potestowałam je podłączone do telefonu na różnych gatunkach muzycznych i musze przyznać, że radzą sobie nieźle. Nie mam porównania, ale pierwsze co zauważyłam przy muzyce zgłośnionej na max, że jedna słuchawka daje więcej dźwięków od drugiej i przy basie coś w jednej harczy…. może to tylko w tym egzemplarzu .
Poza tym dźwięk jest czysty. Trochę rozczarowałam się słabym basem, no ale…

Podsumowanie….
Pomimo tych wad mogę śmiało je polecić dla osób, którym nie zależy na jakichś wygórowanych parametrach, ale na ciekawym wyglądzie. Pomimo tych wad, które opisałam sprawiają całkiem niezłe wrażenie. Moim znajomym się podobały. No i jestem zadowolona z zakupu, a to jest najważniejsze.



Moja ogólna ocena  to 4,5/5 :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz