sobota, 25 czerwca 2011

D.I.Y Acid Wash Denim Jacket + heart

 Ostatnio przypomniało mi się, że mam w szafie starą kurtkę jeansową, którą założyłam może ze dwa razy maksimum… więc co można z taką kurtką zrobić w moich przypadku? Oczywiście odpowiedź jest prosta… potraktować ją wybielaczem! Nie było mi jej szkoda, miałam pomysł odnośnie wzoru na plecach. W sumie miałam dwa pomysły, pierwszego nie byłam w stanie zrealizować z powodu braku odpowiedniej ilości agrafek, ale za to na drugi pomysł który mnie zainspirował natknęłam na jakimś blogu był prosty w realizacji i miałam wszystko co potrzebne.
W pierwszym momencie miało być samo serduszko, ale ze względu na to, że rozlało się i zatarło kontury/brzegi postanowiłam zaznaczyć je ćwiekami. Patrząc tak na kurtkę dochodzę do wniosku, że to wyszło dla niej na dobre, serduszko nabrało wyrazu, a kurtka dostała drugie życie. Dla kontrastu dodałam również ćwieki na kieszonkach.

Sposób tworzenia takiej kurtki jest bardzo podobny do wybielania spodni, tylko, że ja kurtkę powiesiłam na wieszaku, który zawiesiłam na suszarce do ubrań. Reszta bez zmian. Dodatkowym ‘rekwizytem’ było papierowe serduszko, które położyłam na kurtkę, aby odrysować kontury pędzelkiem maczanym w wybielaczu.
Efekty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz